خاطرات شهدای آباده

(( جبهه فرهنگی صدیقین آباده ))

خاطرات شهدای آباده

(( جبهه فرهنگی صدیقین آباده ))

سلام
به نام خدایی که شهدا در قهقه ی مستانه شان نزد او روزی میخورند ...
به یاد خاطرات و عکس ها و دلنوشته هایی که یادآور دوران پر تلاطم دفاع مقدس است
به یاد خاک ها رملی و داغ فکه
به یاد اروند و دجله و کارون
به یاد شلمچه و دوکوهه و طلائیه
یاد شهدایی که به ارباب بی کفن اقتدا کردند
یاد علی اکبر ها و عباس های خمینی
به یاد مسلم و حبیب
به یاد حر و زهیر
به یاد منتظرانی که هر روز سر بریده می شوند ...
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند...

این وبلاگ جهت انتشار خاطرات زیبای رزمندگان شهرستان آباده و استان فارس در دوران دفاع مقدس می باشد.
استفاده از این خاطرات و بازنشر آنها با ذکر منبع و آدرس وبلاگ بلا مانع است .
شادی روح شهیدان صلوات

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

باسمه تعالی

اطلاعیه: ارسال و دریافت خاطرات و اطلاعات مربوط به شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

 

 

با عرض سلام، ادب و احترام به مخاطبان محترم

همان طور که اطلاع دارید، در این پایگاه اطلاع رسانی با عنوان "خاطرات شهدای آباده" از سال 1392  تا کنون به انتشار خاطرات و زندگینامه و تصاویر و ... مربوط به رزمندگان و شهدای دفاغ مقدس پرداخته می شود و این اطلاعات، طبق اسناد رسمی ثبت شده و موجود به مرور زمان تکمیل می گردد.

 

تذکر !!! مخاطبین محترم اطمینان داشته باشید، که منابع مطالب درج شده در این سایت مطابق اسناد ثبت شده در نهاد های ثبت و ضبط اسناد دفاع مقدس از جمله بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بوده، یا مطالبی که در مصاحبه ها، مستقیما از راوی و شاهد عینی نقل شده است که نام راوی و شاهد عینی به همراه منبع انتشار، در همان مطالب درج شده است.

 

شما نیز در صورت داشتن خاطره، عکس، وصیت نامه و ... هر مطلبی از شهدای شهرستان آباده و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان آباده و در صورت تمایل می توانید جهت اغنای آرشیو اطلاعات شهدای شهرستان آباده و انتشار در این پایگاه اطلاع رسانی و سایر بستر های فضای مجازی، می توانید تصاویر و اطلاعات خود را ارسال نمائید.

 که این امر قطعا به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت ها و آرمان های این شهدای عزیز می گردد.

بدیهی است مطالب ارسالی شما با حفظ نام ارسال کننده ثبت و آرشیو و منتشر می گردد. همچنین آمادگی انتشار مطالبی که طی سال های مختلف توسط گروه ها و کانون های فرهنگی و ... جمع آوری شده را با حفظ نام گروه یا آن کانون فرهنگی را داریم.

همچنین لازم به ذکر است، این پایگاه اطلاع رسانی بصورت کاملا مستقل از هر ارگان و نهاد دولتی یا غیر دولتی و ... به انجام فعالیت می پردازد.

شایان ذکر است، این پایگاه اطلاع رسانی در انتشار مطالب مربوط به دفاع مقدس، به علت حساسیت شیوه روایت و ارائه اسناد، کاملا مطابق ضوابط موجود نهاد های انتشار دهنده، از جمله، سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس عمل می نماید.

 

 

 

راه های ارتباطی :

از قسمت نظرات همین پست

 

یا ارسال ایمیل به ایمیل 

Sajad1996_1@yahoo.com

 

یا ارسال پیام به ادمین کانال شهدای آباده در پیام رسان ایتا به آدرس زیر

https://eitaa.com/Shohada_abadeh

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۶

نظرات  (۲)

کار خیلی خوبی هست 

خدا خیرتون بده 

 

پاسخ:
__________________________________________________
پاسخ: با سلام و تشکر از حسن نظر شما 
امیدواریم این امر به زودی محقق بشه و مجموعه ارزشمند قابل توجهی از شهدای عزیز شهرستان جمع آوری و در اختیار علاقمندان قرار بگیره

سلام 

متاسفانه هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده ، و در اینرنت حتی اطلاعات کلی از شهدای شاخص آباده ای هم وجود نداره ، فقط تو همین سایت شما یه سری اطلاعات محدود موجود هست

و میشه گفت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید ادعایی بیش نیست، چه از جانب شما چه از جانب مسئولین

پاسخ:
__________________________________________________
پاسخ: با سلام و تشکر از حسن نظر شما 
اینطور نیست که در این زمینه اقداماتی انجام نشده باشه، عزیزانی قبلا و در حال حاضر اقدام به این امر نمودند و به دستاورد هایی، از جمله جمع آوری کتابچه وصایای شهدا، فلش کارت شهدا، نرم افزار اندرویدی و ...، تولید مجموعه مستند کوتاه، گزارش خبری و ...  هم رسیدند، اما ممکنه در بستر اینترنت در دسترس نباشه
ما هم ضمن احترام به تمام دوستان عزیز و نهاد های مربوطه، اقدام به بارگزاری زندگی نامه، خاطرات و وصیت نامه شهدای شهرستان آباده، در این سایت نمودیم، که فعالیت ما از حدود سال 1392 شروع شده و به مرور زمان تکمیل میشه. ضمن این که آمادگی بازنشر فعالیت و اقدامات سایر گروه ها و نهاد ها رو هم داریم.

در مورد انتقال معارف دفاع مقدس به نسل آینده هم اقدامات بسیاری از سوی یادگاران دفاع مقدس و راویان دفاع مقدس و سایر عزیزان صورت گرفته، که بخش عظیمی از میزان آشنایی و ارتباط نسل جدید انقلاب و نوجوانان با دفاع مقدس و شهدا، مرهون تلاش های این عزیزان هست. ان شالله در آینده، به مشروح این اقدامات هم خواهیم پرداخت.

از پیشنهادات و انتقادات شما و سایر همشهریان عزیز که باعث دلگرمی و پیشبرد فعالیت ما میشه بسیار تشکر می کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی