خاطرات شهدای آباده

(( جبهه فرهنگی صدیقین آباده ))

خاطرات شهدای آباده

(( جبهه فرهنگی صدیقین آباده ))

سلام
به نام خدایی که شهدا در قهقه ی مستانه شان نزد او روزی میخورند ...
به یاد خاطرات و عکس ها و دلنوشته هایی که یادآور دوران پر تلاطم دفاع مقدس است
به یاد خاک ها رملی و داغ فکه
به یاد اروند و دجله و کارون
به یاد شلمچه و دوکوهه و طلائیه
یاد شهدایی که به ارباب بی کفن اقتدا کردند
یاد علی اکبر ها و عباس های خمینی
به یاد مسلم و حبیب
به یاد حر و زهیر
به یاد منتظرانی که هر روز سر بریده می شوند ...
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند...

این وبلاگ جهت انتشار خاطرات زیبای رزمندگان شهرستان آباده و استان فارس در دوران دفاع مقدس می باشد.
استفاده از این خاطرات و بازنشر آنها با ذکر منبع و آدرس وبلاگ بلا مانع است .
شادی روح شهیدان صلوات

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خاطرات شهدای آباده، سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی، یادگار هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید سردار سلیمانی، شب گذشته پس از۴۰ سال پاسداری و تحمل سال‌ها درد عوارض شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی که متولد شهر کوار و بزرگ‌شده شیراز است، از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق به مجاهدت پرداخت.

این سردار رشید اسلام از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه‌های غرب و جنوب شده و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل به دفاع از کشور پرداخته و در این عرصه بار‌ها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم وفنون، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، موسس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال‌غرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.

پس از آن در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت مدارس سپاه پاسداران را بر عهده گرفت و مسئول پیاده‌سازی الگوی طرح تحول و سند چشم‌انداز نظام آموزشی مدارس کشور شد. در ماموریت اخیر او در کشور عراق، به ویروس کرونا مبتلا شده و به علت مصدومیت شیمیایی دوران دفاع مقدس ریه به شدت درگیر و حالش وخیم شد.

این سردار رشید اسلام و یادگار هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوت رزمندگان جان برکف استان فارس پس از تحمل سال‌ها درد عوارض شیمیایی شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهادت این فرمانده گمنام و بی بدیل را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری، خانواده محترم و همرزمان ایشان، جامعه بزرگ رزمندگان فرماندهان دفاع مقدس استان فارس، تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۰۹:۵۷
سـجــا د حکیمی