خاطرات شهدای آباده

(( جبهه فرهنگی صدیقین آباده ))

خاطرات شهدای آباده

(( جبهه فرهنگی صدیقین آباده ))

سلام
به نام خدایی که شهدا در قهقه ی مستانه شان نزد او روزی میخورند ...
به یاد خاطرات و عکس ها و دلنوشته هایی که یادآور دوران پر تلاطم دفاع مقدس است
به یاد خاک ها رملی و داغ فکه
به یاد اروند و دجله و کارون
به یاد شلمچه و دوکوهه و طلائیه
یاد شهدایی که به ارباب بی کفن اقتدا کردند
یاد علی اکبر ها و عباس های خمینی
به یاد مسلم و حبیب
به یاد حر و زهیر
به یاد منتظرانی که هر روز سر بریده می شوند ...
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند...

این وبلاگ جهت انتشار خاطرات زیبای رزمندگان شهرستان آباده و استان فارس در دوران دفاع مقدس می باشد.
استفاده از این خاطرات و بازنشر آنها با ذکر منبع و آدرس وبلاگ بلا مانع است .
شادی روح شهیدان صلوات

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یادواره شهدای صغاد

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ
 - اخبار ویژهاسلایدر متنیتصویر

سردار اوجی در یادواره شهدای شهر صغاد: ای کسانی که بر مسند جمهوری اسلامی تکیه زده اید ولی مسیر دشمن را طی می کنید والله باید جوابگوی شهدا باشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقتدی، مردم شهر صغاد یاد و خاطره عرش نشینان به خون خفته شهرشان را گرامی داشتند.

حسینیه ثارالله صغاد میزبان برگزاری یادواره دلیرمردان شهید شهر بود که با استقبال و حضور گسترده و پر شور اقشار مختلف مردم شکوه دوچندان یافت.

سردار اوجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس میهمان ویژه و سخنران این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره هفتاد شهید دوران دفاع مقدس و ۲ شهید فاجعه منا با بیان اینکه جهاد فی سبیل الله باعث عزت مسلمانان است، گفت: شهدا حرام خدا را حرام و حلال حلال و کاری به مصاحت اندیشی و خوش آیند کسی نداشتند و صبر بر مسائل و مصائب خصوصیت همه شهدا است.

وی شهدا را بندگان خوب خدا دانست که همه چیزشان را تقدیم پیشگاه الهی کردند و گفت: انبیا و اولیا الهی به دنبال تحقق کلمه الله در قالب حکومت اسلامی بودند و این دقیقا جریانی است که مایه دشمنس دشمنان و استکبار شده است که امروز آن ها را به سوریه و عراق کشانده است.

 

وی با طرح این سوال که «چرا ما در سوریه هستیم؟» و «چرا وهابیت را دشمن تقویت کرده است؟» به بیان نکاتی در پاسخ به این سوالات پرداخت و گفت: دعوای دشمن بر سر ایران است و سوریه و عراق گذرگاه برای رسیدن به کشور ماست تا نظام اسلامی را از بین ببرند.

سردار اوجی در ادامه به یکی دیگر از دلایل خصومت دشمنان با نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ترس دشمنان از این است که اگر مردم دنیا حرف شهدای ما را درک کنند زیر بار ستم آن ها نخواهند رفت و از الگو شدن جامعه اسلامی در جهان هراسناکند.

وی با انقاد شدید از کارشنکی برخی در داخل کشور در حمایت از مدافعان حرم گفت: شاید نتوانید تصور کنید که برخی مواقع رزمندگان مدافع حرم هزینه سفر به سوریه و عراق را از جیب خود می دهند و متاسفانه دست ما بسته است تا جایی که حتی در تامین گلوله کلاش در مضیقه هستیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خطاب به برخی مسئولین که کارشکنی می کنند و دانسته یا نادانسته در مسیر دشمن قدم برمی دارند گفت: ای کسانی که مسیر دشمن را طی می کنید و بر مسند جمهوری اسلامی تکیه زده اید، والله باید جوابگوی شهدا باشید.

سخنرانی پدر شهید مدافع حرم حمیدقاسمپور، قرائت مقاله توسط فرمانده پایگاه عشایری ثارالله صغاد و مداحی نیز از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

_MG_1440_MG_1456_MG_1455_MG_1453_MG_1477_MG_1476_MG_1469_MG_1538_MG_1535_MG_1534_MG_1522_MG_1512_MG_1504_MG_1502_MG_1491_MG_1485


http://www.moghtada.com/1510

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی